fbpx

Izvēlies savu
kategoriju un sāc tiešsaites apmācību.

( 103 Atsauksmes )

Klientu apkalpošanas pamati

Bezmaksas

( 103 Atsauksmes )

Līmenis

Visiem

Kopā Stundas

01h 19m 36s

Video Skaits

16

Kursa Mācību Plāns

01h 19m 36s

02 Pieredzes stāsti no klientu apkalpošanas

03 Dari visu, lai uzlabotu klientu apkalpošanu

04 Pirmie soļi veiksmīgā klientu apkalpošanā

05 Klientu apkalpošana klatienē, e-pastā vai telefoniski

06 Parādi, ka klients var tev uzticēties

07 Dusmīgie klienti

08 Padomi, kas palīdzēs uzlabot komunikāciju

09 Nobeigums

Par kursu

Apkalpo klientu klātienē, pa telefonu vai e-pastā? Iemācies paņēmienus, kas liks ikvienu klientu atgriezties pie tevis ar smaidu.

Vai esi kādreiz iedomājies, ka darbs tirdzniecībā vai apkalpojošā sfērā ir kas vairāk par preču un pakalpojumu pārdošanu klientiem? Es saku, ka tas IR kas vairāk. Un ja vēlies būt izcils klientu apkalpošanas speciālists, arī tev uz to tā vajadzētu skatīties. 


Kāpēc? Jo darbs klientu apkalpošanā ir stāsts gan par komunikāciju, gan par reaģēšanu negaidītās situācijās, un galu galā – par vēlmi palīdzēt cilvēkiem. Ja savu darbu uztversi no šāda skatu punktu, tas iegūs pavisam citu garšu un tava ikdiena no vienkārši amata pienākumu veikšanas kļūs par spēli un saspēli, izaicinājumu un arī misiju.

Šajā kursā tu uzzināsi:

  • kā veidot labvēlīgu komunikāciju ar klientu;
  • kā sniegt izcilu servisu;
  • paņēmieni, kā izvairīties no iespējamiem konfliktiem;
  • kā nogludināt sarunu, kas jau uzsākusies piepaceltā tonī;
  • ko labas komunikācijas veidošanā spēj paveikt tava balss;
  • kāda nozīme ir tavai ķermeņa valodai un žestiem;
  • kā iejusties klienta ādā;
  • kā piemeklēt vislabāko pieeju tieši konkrētajam cilvēkam;
  • kā piemeklēt vislabāko pieeju konkrētajai situācijai;
  • runāsim arī par  “sarežģītajiem” klientiem.

Vienalga, vai tas būtu cilvēks, kurš ieradies nopirkt dīvānu vai apgriezt matus, vai e-pastā vēlas noskaidrot kādu jautājumu – svarīgākais ir šim cilvēkam likt justies gaidītam, pamanītam, uzklausītam un saprastam. Un to iespējams panākt ar atbilstošu komunikāciju. Un šeit es domāju ne tikai to, ko mēs sakām, bet arī mēs to pasakām un kāda ir mūsu ķermeņa valoda.


Šīs zināšanas noderēs:

√ ja savus klientus satiec klātienē;

√ ja ar klientiem sazinies e-pastā;

√ ja ar klientiem sazvanies;

√ tāpat zināšanas noderēs saziņā ar kolēģiem.

Jo, neraugoties uz ārēji it kā atšķirīgiem darba formātiem un apstākļiem, darba pamatinstruments ir viens un tas pats, un tā ir komunikācija.

 

 

 

Rādīt Vairāk

Kas tiks apgūts?

  • Paņēmieni, kā veidot labvēlīgu komunikāciju ar klientu; padomi, kā sniegt izcilu servisu; kā izvairīties no iespējamiem konfliktiem; balss toņa, ķermeņa valodas un žestu nozīme;
  • kā iejusties klienta ādā, empātija pret klientu; kā piemeklēt vislabāko pieeju tieši konkrētajam cilvēkam un konkrētajai situācijai; kā runāt ar “sarežģītajiem” klientiem.

Kursa Materiāli

  • Video materiāls 1h 19 min garumā
  • 16 video lekcijas
  • Pieeja video kursam bez laika ierobežojuma
  • Pieeja caur datoru un mobīlo telefonu
  • Zināšanu tests
  • Sertifikāts par kursa noklausīšanos

Vēlamie Priekšnosacījumi

  • Vēlme uzlabot klientu apkalpošanas prasmes;
  • Vēlme iegūt jaunas zināšanas;

Mērķauditorija

  • Klientu apkalpošanas speciālisti;
  • Telemārketinga speciālisti;
  • Klientu konsultanti;
  • Pārdevēji;
  • Biznesa vadītāji;
  • Uzņēmēji;
  • Projektu vadītāji

Pasniedzējs

e-kursu Pasniedzējs
4.84 /5

5 Kursi

Esmu virtuālais e-kursu kopienas pasniedzējs. Es radu interesantus apmācību kursus, kuri aizraus tevi un parādīs, cik mācību saturs šeit ir saistošs un vienkārši uztverams.

Studentu atsauksmes & vērtējums

4.7
Kopā 103
5
78 vērtējumi
4
1 vērtējums
3
4 vērtējumi
2
0 vērtējums
1
0 vērtējums
MM
pirms 1 nedēļas
interesanti un noderīgi
LJ
pirms 2 nedēļas
Ļoti noderīgi padomi.
SU
pirms 3 nedēļas
5/5
AK
pirms 3 nedēļas
.
VD
pirms 1 mēneša
Daudz padomus un piemerus kurus var pielietot dzīvi.
AM
pirms 1 mēneša
ļoti labs materiāls
ZV
pirms 1 mēneša
nice
JA
pirms 2 mēnešiem
labi
ZL
pirms 2 mēnešiem
Noderīgi
VR
pirms 2 mēnešiem
Paldies!
M
pirms 2 mēnešiem
Labdien. Kurss informatīvi interesants un viegli uztverams. Atsevišķi labi zināma informācija apkopota no cita skatu punkta uztveramā formā. Ir interesanta un noteikti ieteikšu citiem noklausīties šo kursu! Paldies par jūsu darbu!
SV
pirms 2 mēnešiem
ļoti labi!
LV
pirms 2 mēnešiem
Paldies par piemēriem un laika ietilpīgu informāciju, kura noteikti tiks pielietota praksē.
ST
pirms 3 mēnešiem
Īss un skaidri saprotams kurss!
MC
pirms 4 mēnešiem
Precīzs, izskaidroti galvenie vīrzieni klientu apkalpošanā
KB
pirms 4 mēnešiem
Labi pasniedzēji
Zanda
pirms 4 mēnešiem
Ļoti labs kurss.
PB
pirms 5 mēnešiem
Liels paldies! Tiešām noderīga informācija!
SP
pirms 5 mēnešiem
Viegli saprotams un skaidri pasniegts mācību materiāls. Ļoti daudzas lietas zināmas un tiek ikdienā pielietotas
O
pirms 5 mēnešiem
Viegli
ES
pirms 5 mēnešiem
ļoti labi padomi
IP
pirms 5 mēnešiem
Labi
I
pirms 5 mēnešiem
Bet man bija sajūta, ka mazliet iemiegu, pa lēnu un pa daudz žestu-novērsa uzmanību no klausāmā.
L
pirms 5 mēnešiem
Ļoti labi!
JB
pirms 6 mēnešiem
Kā vienmēr! Viss superīgi
I
pirms 6 mēnešiem
Paldies, interesanti bija
G
pirms 7 mēnešiem
Paldies par šo kursu! Viss lavi paskaidrots, patika arī piemēri, ļoti izsmeļoši.
K
pirms 8 mēnešiem
Labs kurss, lai atkārtotu pamata lietas. Patīkams, loģisks stāstījums.
VK
pirms 8 mēnešiem
Kurss bija noderīgs, lai atjaunotu zināšanas par veidiem, kā risināt dažādas situācijas, ar ko nākas saskarties strādājot klientu apkalpošanā. Tomēr personīgi neko jaunu neuzzināju, tikai sadzirdēju dažus piemirstus laipnas klientu apkalpošanas standartus.
IZ
pirms 8 mēnešiem
Labs kurss.
SM
pirms 9 mēnešiem
Saprotami skaidrojumi par dažādu situāciju risināšanu, vienkārši piemēri.
LA
pirms 9 mēnešiem
ir labs Kurs
IT
pirms 9 mēnešiem
Loti interesants un pamacoss kurs. Paldies
LV
pirms 9 mēnešiem
Viegli
L
pirms 9 mēnešiem
Viegli un saprotoši
AG
pirms 10 mēnešiem
Sākumā likās, ka to visu jau zinu, tomēr bija pāris lietas, ko noteikti izmantošu darbā ar saviem klientiem. Ļoti viegli saprotams, viegli izstāstīts. Pie 5. jautājuma kaut kas ne līdz galam bija pareizi, manuprāt. Likās, ka kursā tika teikts kas cita.
DD
pirms 10 mēnešiem
Ļoti labi piemēri, prasās kaut ko vēl klāt...
ZP
pirms 10 mēnešiem
tryhtry
IG
pirms 10 mēnešiem
Bija interesanti, paldies.
UF
pirms 10 mēnešiem
Ļoti labi!
KS
pirms 10 mēnešiem
Laba, viegli saprotama informācija ar uzskatāmiem piemēriem
KA
pirms 11 mēnešiem
Nevaru saņemt savu sertifikātu. Vispār kursa laikā var padomāt un atcerēties savas darba situācijas.
RS
pirms 11 mēnešiem
Ļoti jauki paskaidrots un izskaidrots kā labāk komunicēt ar klientiem
DM
pirms 11 mēnešiem
Iesaku noklausīties ikvienam. Noderēs ne tikai tiem, kuriem darbs ir saistīts ar komunikāciju ar klientiem.
Miķelis Kuleba
pirms 12 mēnešiem
...
LK
pirms 12 mēnešiem
Ura
Ļoti konkrēts un noderīgs kurss. Domāju, ka man šis noderēs nākotnē.
AM
pirms 1 gada
Noderīgi
VV
pirms 1 gada
Ļoti skaidri un noderīgi
KK
pirms 1 gada
Kurss deva patiešām saprotamu un noderīgu informāciju klientu apkalpošanas jomā!
Marija Pelce
pirms 1 gada
Ir labi
pirms 1 gada
Būtu nepieciešams papildinājums sadaļai par darbu ar sarežģītiem klientiem.
KK
pirms 1 gada
Paldies,atsvaidzināja zināšanas.
S
pirms 1 gada
Man patika, ļoti vērtīgas mācības ar daudz piemēriem un praktiskiem ieteikumiem
IV
pirms 1 gada
Paldies par apmācībām.
V
pirms 1 gada
Paldies par aizraujošu kursu .
RP
pirms 1 gada
Veiksmīgs pasniegšanas veids.
VO
pirms 1 gada
Paldies par zināšanu atsvaidzināšanu!
pirms 1 gada
.
SL
pirms 1 gada
Ok
pirms 1 gada
Paldies par kursu!
m
SL
pirms 1 gada
Vērtīgi.
SL
pirms 1 gada
Vērtīgi.
Bezmaksas
Bezmaksas pieeja

Kursa Materiāli

  • Video materiāls 1h 19 min garumā
  • 16 video lekcijas
  • Pieeja video kursam bez laika ierobežojuma
  • Pieeja caur datoru un mobīlo telefonu
  • Zināšanu tests
  • Sertifikāts par kursa noklausīšanos

Kopīgot
Kursa sākuma lapa
Kursa saite
Dalīties ar saiti sociālajos mēdijos