fbpx

Izvēlies savu
kategoriju un sāc tiešsaites apmācību.

( 22 Atsauksmes )

Klientu apkalpošanas pamati

Bezmaksas

( 22 Atsauksmes )

Līmenis

Visiem

Kopā Stundas

01h 19m 36s

Video Skaits

16

Bezmaksas

Kursa Mācību Plāns

16 Nodarbības01h 19m 36s

02 Pieredzes stāsti no klientu apkalpošanas

03 Dari visu, lai uzlabotu klientu apkalpošanu

04 Pirmie soļi veiksmīgā klientu apkalpošanā

05 Klientu apkalpošana klatienē, e-pastā vai telefoniski

06 Parādi, ka klients var tev uzticēties

07 Dusmīgie klienti

08 Padomi, kas palīdzēs uzlabot komunikāciju

09 Nobeigums

Apraksts

Apkalpo klientu klātienē, pa telefonu vai e-pastā? Iemācies paņēmienus, kas liks ikvienu klientu atgriezties pie tevis ar smaidu.

Vai esi kādreiz iedomājies, ka darbs tirdzniecībā vai apkalpojošā sfērā ir kas vairāk par preču un pakalpojumu pārdošanu klientiem? Es saku, ka tas IR kas vairāk. Un ja vēlies būt izcils klientu apkalpošanas speciālists, arī tev uz to tā vajadzētu skatīties. 


Kāpēc? Jo darbs klientu apkalpošanā ir stāsts gan par komunikāciju, gan par reaģēšanu negaidītās situācijās, un galu galā – par vēlmi palīdzēt cilvēkiem. Ja savu darbu uztversi no šāda skatu punktu, tas iegūs pavisam citu garšu un tava ikdiena no vienkārši amata pienākumu veikšanas kļūs par spēli un saspēli, izaicinājumu un arī misiju.

Šajā kursā tu uzzināsi:

  • kā veidot labvēlīgu komunikāciju ar klientu;
  • kā sniegt izcilu servisu;
  • paņēmieni, kā izvairīties no iespējamiem konfliktiem;
  • kā nogludināt sarunu, kas jau uzsākusies piepaceltā tonī;
  • ko labas komunikācijas veidošanā spēj paveikt tava balss;
  • kāda nozīme ir tavai ķermeņa valodai un žestiem;
  • kā iejusties klienta ādā;
  • kā piemeklēt vislabāko pieeju tieši konkrētajam cilvēkam;
  • kā piemeklēt vislabāko pieeju konkrētajai situācijai;
  • runāsim arī par  “sarežģītajiem” klientiem.

Vienalga, vai tas būtu cilvēks, kurš ieradies nopirkt dīvānu vai apgriezt matus, vai e-pastā vēlas noskaidrot kādu jautājumu – svarīgākais ir šim cilvēkam likt justies gaidītam, pamanītam, uzklausītam un saprastam. Un to iespējams panākt ar atbilstošu komunikāciju. Un šeit es domāju ne tikai to, ko mēs sakām, bet arī mēs to pasakām un kāda ir mūsu ķermeņa valoda.


Šīs zināšanas noderēs:

√ ja savus klientus satiec klātienē;

√ ja ar klientiem sazinies e-pastā;

√ ja ar klientiem sazvanies;

√ tāpat zināšanas noderēs saziņā ar kolēģiem.

Jo, neraugoties uz ārēji it kā atšķirīgiem darba formātiem un apstākļiem, darba pamatinstruments ir viens un tas pats, un tā ir komunikācija.

 

 

 

Kas tiks apgūts?

Paņēmieni, kā veidot labvēlīgu komunikāciju ar klientu; padomi, kā sniegt izcilu servisu; kā izvairīties no iespējamiem konfliktiem; balss toņa, ķermeņa valodas un žestu nozīme; kā iejusties klienta ādā, empātija pret klientu; kā piemeklēt vislabāko pieeju tieši konkrētajam cilvēkam un konkrētajai situācijai; kā runāt ar “sarežģītajiem” klientiem.

Vēlamie Priekšnosacījumi

  • Vēlme uzlabot klientu apkalpošanas prasmes;
  • Vēlme iegūt jaunas zināšanas;

Mērķa auditorija

  • Klientu apkalpošanas speciālisti;
  • Telemārketinga speciālisti;
  • Klientu konsultanti;
  • Pārdevēji;
  • Biznesa vadītāji;
  • Uzņēmēji;
  • Projektu vadītāji

Pasniedzējs

4.78 /5

5 Kursi

Esmu virtuālais e-kursu kopienas pasniedzējs. Es radu interesantus apmācību kursus, kuri aizraus tevi un parādīs, cik mācību saturs šeit ir saistošs un vienkārši uztverams.

Ļoti noderīga informācija

Bija interesanti.

Paldies. Daudzas lietas bija zināmas, tomēr ikvienam der vairāk piedomāt pie tām ikdienā.
Priekšlikums - 1) precizēt testus (lai būtu iespēja tiešām atzīmēt pareizu atbildi un saņemt arī korektu rezultātu); 2) 5.tēmas nosaukumā precizēt pārrakstīšanās kļūdu.

Viss bija saprotams!

Noderīga informācija un piemēri. Paldies!

Ļoti patika

Ļoti labi piemēri padomi labākai komunikācijai ar klietnu!

Šī man bija pirmā pieredze šādiem kursiem, tādēļ nemāku vēl spriest.

Paldies

Neesmu saistīta ar klientu apkalpošanu, bet informācija noderīga.

Aizraujoši!

Kursa apgūstamās informācijas pasniegšana bija ļoti viegli uztverama, labi saprotama un vērtīga! Pasniedzējas prasmes sniegt informāciju bija izcilas! Paldies par šo noderīgo informāciju nākotnei!

Kurs bija labs, ar daudz dažādiem ļoti noderīgiem dzīves piemēriem un ieteikumiem kā uzlabot savas komunikācijas prasmes.
Varētu uzlabot pēdējo pārbaudes darbu, jo divas atbildes, kuras tiek pieņemtas par pareizām, ir nekorektas un par tām tiek minēts mācību materiālā.

Tas ļoti palīdz saprast, kā runāt un strādāt ar klientu.

Ļoti viegli uztvert un milzīgs bonus ir piemēri no dzīves.👌

Paldies. Bija interesanti

Ļoti patīkami tika viss pasniegts

Viss ļoti labi izskaidrots un prieks,ka tika pieminēti piemēri no dzīves

informatīvi

Viss skaidri un saprotami izstāstīts. Paldies. 🙂

Daudz labi piemēri no dzīves!

Rakstīt atsauksmi
Bezmaksas

Kursa Materiāli

  • Video materiāls 1h 19 min garumā
  • 16 video lekcijas
  • Pieeja video kursam bez laika ierobežojuma
  • Pieeja caur datoru un mobīlo telefonu
  • Zināšanu tests
  • Sertifikāts par kursa noklausīšanos

Dalīties

Kopīgot: