fbpx

Izvēlies savu
kategoriju un sāc tiešsaites apmācību.

( 53 Atsauksmes )

Klientu apkalpošanas pamati

Bezmaksas

( 53 Atsauksmes )

Līmenis

Visiem

Kopā Stundas

01h 19m 36s

Video Skaits

16

Kursa Mācību Plāns

01h 19m 36s

02 Pieredzes stāsti no klientu apkalpošanas

03 Dari visu, lai uzlabotu klientu apkalpošanu

04 Pirmie soļi veiksmīgā klientu apkalpošanā

05 Klientu apkalpošana klatienē, e-pastā vai telefoniski

06 Parādi, ka klients var tev uzticēties

07 Dusmīgie klienti

08 Padomi, kas palīdzēs uzlabot komunikāciju

09 Nobeigums

Par kursu

Apkalpo klientu klātienē, pa telefonu vai e-pastā? Iemācies paņēmienus, kas liks ikvienu klientu atgriezties pie tevis ar smaidu.

Vai esi kādreiz iedomājies, ka darbs tirdzniecībā vai apkalpojošā sfērā ir kas vairāk par preču un pakalpojumu pārdošanu klientiem? Es saku, ka tas IR kas vairāk. Un ja vēlies būt izcils klientu apkalpošanas speciālists, arī tev uz to tā vajadzētu skatīties. 


Kāpēc? Jo darbs klientu apkalpošanā ir stāsts gan par komunikāciju, gan par reaģēšanu negaidītās situācijās, un galu galā – par vēlmi palīdzēt cilvēkiem. Ja savu darbu uztversi no šāda skatu punktu, tas iegūs pavisam citu garšu un tava ikdiena no vienkārši amata pienākumu veikšanas kļūs par spēli un saspēli, izaicinājumu un arī misiju.

Šajā kursā tu uzzināsi:

  • kā veidot labvēlīgu komunikāciju ar klientu;
  • kā sniegt izcilu servisu;
  • paņēmieni, kā izvairīties no iespējamiem konfliktiem;
  • kā nogludināt sarunu, kas jau uzsākusies piepaceltā tonī;
  • ko labas komunikācijas veidošanā spēj paveikt tava balss;
  • kāda nozīme ir tavai ķermeņa valodai un žestiem;
  • kā iejusties klienta ādā;
  • kā piemeklēt vislabāko pieeju tieši konkrētajam cilvēkam;
  • kā piemeklēt vislabāko pieeju konkrētajai situācijai;
  • runāsim arī par  “sarežģītajiem” klientiem.

Vienalga, vai tas būtu cilvēks, kurš ieradies nopirkt dīvānu vai apgriezt matus, vai e-pastā vēlas noskaidrot kādu jautājumu – svarīgākais ir šim cilvēkam likt justies gaidītam, pamanītam, uzklausītam un saprastam. Un to iespējams panākt ar atbilstošu komunikāciju. Un šeit es domāju ne tikai to, ko mēs sakām, bet arī mēs to pasakām un kāda ir mūsu ķermeņa valoda.


Šīs zināšanas noderēs:

√ ja savus klientus satiec klātienē;

√ ja ar klientiem sazinies e-pastā;

√ ja ar klientiem sazvanies;

√ tāpat zināšanas noderēs saziņā ar kolēģiem.

Jo, neraugoties uz ārēji it kā atšķirīgiem darba formātiem un apstākļiem, darba pamatinstruments ir viens un tas pats, un tā ir komunikācija.

 

 

 

Rādīt Vairāk

Kas tiks apgūts?

  • Paņēmieni, kā veidot labvēlīgu komunikāciju ar klientu; padomi, kā sniegt izcilu servisu; kā izvairīties no iespējamiem konfliktiem; balss toņa, ķermeņa valodas un žestu nozīme;
  • kā iejusties klienta ādā, empātija pret klientu; kā piemeklēt vislabāko pieeju tieši konkrētajam cilvēkam un konkrētajai situācijai; kā runāt ar “sarežģītajiem” klientiem.

Kursa Materiāli

  • Video materiāls 1h 19 min garumā
  • 16 video lekcijas
  • Pieeja video kursam bez laika ierobežojuma
  • Pieeja caur datoru un mobīlo telefonu
  • Zināšanu tests
  • Sertifikāts par kursa noklausīšanos

Vēlamie Priekšnosacījumi

  • Vēlme uzlabot klientu apkalpošanas prasmes;
  • Vēlme iegūt jaunas zināšanas;

Mērķauditorija

  • Klientu apkalpošanas speciālisti;
  • Telemārketinga speciālisti;
  • Klientu konsultanti;
  • Pārdevēji;
  • Biznesa vadītāji;
  • Uzņēmēji;
  • Projektu vadītāji

Pasniedzējs

e-kursu Pasniedzējs
4.82 /5

5 Kursi

Esmu virtuālais e-kursu kopienas pasniedzējs. Es radu interesantus apmācību kursus, kuri aizraus tevi un parādīs, cik mācību saturs šeit ir saistošs un vienkārši uztverams.

Studentu atsauksmes & vērtējums

4.7
Kopā 53
5
37 vērtējumi
4
1 vērtējums
3
2 vērtējumi
2
0 vērtējums
1
0 vērtējums
Marija Pelce
pirms 3 dienām
Ir labi
pirms 3 nedēļas
Būtu nepieciešams papildinājums sadaļai par darbu ar sarežģītiem klientiem.
KK
pirms 4 nedēļas
Paldies,atsvaidzināja zināšanas.
S
pirms 4 nedēļas
Man patika, ļoti vērtīgas mācības ar daudz piemēriem un praktiskiem ieteikumiem
IV
pirms 1 mēneša
Paldies par apmācībām.
V
pirms 1 mēneša
Paldies par aizraujošu kursu .
RP
pirms 2 mēnešiem
Veiksmīgs pasniegšanas veids.
VO
pirms 3 mēnešiem
Paldies par zināšanu atsvaidzināšanu!
pirms 3 mēnešiem
.
SL
pirms 3 mēnešiem
Ok
pirms 3 mēnešiem
Paldies par kursu!
JK
pirms 3 mēnešiem
m
SL
pirms 3 mēnešiem
Vērtīgi.
SL
pirms 3 mēnešiem
Vērtīgi.
DD
pirms 3 mēnešiem
Ļoyi izsmeļoš kurs
GP
pirms 3 mēnešiem
Vērtīgi padomi un piemēri.
DP
pirms 4 mēnešiem
Paldies par video kursu! Šo kursu ieteiktu noklausīties visām darba sfērām!
GB
pirms 4 mēnešiem
Noderīgi
LV
pirms 4 mēnešiem
Viss ideāli, iemācījos labas atziņas par to kā pareizi apkalpot klientus.
MB
pirms 4 mēnešiem
Atvainoties, pat ja neesi vainīgs; neuztvert klietnu neapmierinātību personīgi -- tiešām labi padomi, ko iepriekš nebiju dzirdējusi, palies!
IS
pirms 4 mēnešiem
Interesants, pamācošs video kopums.
AR
pirms 4 mēnešiem
Skaidri pasniegta informācija!
OD
pirms 4 mēnešiem
ļoti labi
KR
pirms 4 mēnešiem
Bija ļoti pamācoši
L
pirms 5 mēnešiem
Ļoti pozitīva attieksme un uzruna kopumā.Viegli saprotams un uztverams teksts.Paldies par Jūsu ieguldīto darbu.
K
pirms 5 mēnešiem
Noderīgi.
Maija Pīraga
pirms 5 mēnešiem
Paldies, man personīgi nekas jauns.
K
pirms 5 mēnešiem
Paldies
J
pirms 5 mēnešiem
Vienkārši un vērtīgi par pamata lietām.
I
pirms 5 mēnešiem
Precīzi apraksta situācijas apkalpošanā un to risināšanu.
A
pirms 8 mēnešiem
Interesanti, bet divi jautājumi bija ne viegli
GM
pirms 8 mēnešiem
Ļoti noderīga informācija
RR
pirms 8 mēnešiem
Bija interesanti.
AO
pirms 8 mēnešiem
Paldies. Daudzas lietas bija zināmas, tomēr ikvienam der vairāk piedomāt pie tām ikdienā. Priekšlikums - 1) precizēt testus (lai būtu iespēja tiešām atzīmēt pareizu atbildi un saņemt arī korektu rezultātu); 2) 5.tēmas nosaukumā precizēt pārrakstīšanās kļūdu.
LO
pirms 9 mēnešiem
Viss bija saprotams!
AL
pirms 9 mēnešiem
Noderīga informācija un piemēri. Paldies!
D
pirms 10 mēnešiem
Ļoti patika
SD
pirms 10 mēnešiem
Ļoti labi piemēri padomi labākai komunikācijai ar klietnu!
SE
pirms 10 mēnešiem
Šī man bija pirmā pieredze šādiem kursiem, tādēļ nemāku vēl spriest.
DI
pirms 10 mēnešiem
Paldies
LK
pirms 10 mēnešiem
Neesmu saistīta ar klientu apkalpošanu, bet informācija noderīga.
KJ
pirms 11 mēnešiem
Aizraujoši!
DL
pirms 11 mēnešiem
SD
pirms 11 mēnešiem
Kursa apgūstamās informācijas pasniegšana bija ļoti viegli uztverama, labi saprotama un vērtīga! Pasniedzējas prasmes sniegt informāciju bija izcilas! Paldies par šo noderīgo informāciju nākotnei!
LV
pirms 1 gada
Kurs bija labs, ar daudz dažādiem ļoti noderīgiem dzīves piemēriem un ieteikumiem kā uzlabot savas komunikācijas prasmes. Varētu uzlabot pēdējo pārbaudes darbu, jo divas atbildes, kuras tiek pieņemtas par pareizām, ir nekorektas un par tām tiek minēts mācību materiālā.
pirms 1 gada
Tas ļoti palīdz saprast, kā runāt un strādāt ar klientu.
pirms 1 gada
Ļoti viegli uztvert un milzīgs bonus ir piemēri no dzīves.👌
NK
pirms 1 gada
Paldies. Bija interesanti
LJ
pirms 1 gada
Ļoti patīkami tika viss pasniegts
pirms 1 gada
Viss ļoti labi izskaidrots un prieks,ka tika pieminēti piemēri no dzīves
KK
pirms 1 gada
informatīvi
VV
pirms 1 gada
Viss skaidri un saprotami izstāstīts. Paldies. 🙂
C
pirms 1 gada
Daudz labi piemēri no dzīves!
Bezmaksas
Bezmaksas pieeja

Kursa Materiāli

  • Video materiāls 1h 19 min garumā
  • 16 video lekcijas
  • Pieeja video kursam bez laika ierobežojuma
  • Pieeja caur datoru un mobīlo telefonu
  • Zināšanu tests
  • Sertifikāts par kursa noklausīšanos

Kopīgot
Kursa sākuma lapa
Kursa saite
Dalīties ar saiti sociālajos mēdijos